Opkaldskort
Fra : BJASK

Dato : 16-02-01 21:55

Hvis man sletter sit opkaldskort under me, hvordan inst. man det igen?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 16-02-01 23:16

Hej Bjask

"BJASK" <bjaskr@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:avgj6.476$i%3.11112@news.get2net.dk...
> Hvis man sletter sit opkaldskort under me, hvordan inst. man det igen?

I Win98 kan du "Egenskaber for netværk" -> "Tilføj kort" ->
"Microsoft" -> "Opkaldskort".

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : BJASK

Dato : 17-02-01 09:13

Hej Bjarne
Tak, men det er under Me. og der fungerer det ikke på samme måde.
Hej Bjarne

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-02-01 19:17

> Hvis man sletter sit opkaldskort under me, hvordan inst. man det igen?

Mener man blot skal lave en ny dialer.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Peter Pedersen

Dato : 17-02-01 20:39

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:gezj6.81039$zw.1405414@twister.sunsite.dk...

> Mener man blot skal lave en ny dialer.

Snak dog dansk!

Du mener vel en ny opkalds forbindelse?

/p

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-02-01 20:44

> Snak dog dansk!

Det afgør jeg selv.

> Du mener vel en ny opkalds forbindelse?

Kald den hvad du vil.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-02-01 09:39

On Sat, 17 Feb 2001 20:38:56 +0100, "Peter Pedersen"
<*.pdp@mailme.dk> wrote:

> Snak dog dansk!

Det er ikke os alle, der kører fordanskede versioner af operativ-
systemerne. Det er ligeledes ikke underligt, hvis folk ikke lige
altid kan huske Mickeysofts danske undersættelser. Hvis du ikke
kan abstrahere fra blandingen af dansk og engelsk, så er det ikke
det bedste emne, du beskæftiger dig med.

> Du mener vel en ny opkalds forbindelse?

"Opkaldsforbindelse" er på dansk i ét ord, ikke to.

-A