Hjælp til pasning af hund!!!!! I københavn
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 05-08-02 09:09

Hejsa,

Jeg bor på Vesterbro i København og mangler på grund af nyt job en som vil
komme og gå med min hund en gang i mellem. Jeg har af og til vagter der
varer 11-13 timer, og der kan han ikke holde sig. Er der nogle som kan
hjælpe ?
Evt. nogle der har børn som mangler en lille eftermiddagstjans.

Er der nogle der ved hvor der ligger en hundepension i Københavnsområdet ?

M.V.H Trine Svenstrup

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 05-08-02 20:08

Hej Trine

> Er der nogle som kan
> hjælpe ?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvad med at sætte en seddel op i dit
lokale supermarked ( eller flere supermarkeder ), hvis ikke dette gir'
porte. Der skal helt sikkert nok være en der vil lufte vovse mens du er på
job. Hvis ikke vi havde mine forældre til at lufte Nicki hver dag, ville jeg
gøre nøjagtig det samme som du, også selvom vi ikke er væk nær så mange
timer.
Da jeg var yngre og ikke selv måtte få hund, var det lykken for mig at have
sådanne et hundelufter job, så det er der nok også andre der ville være
lykkelige for

Held og lykke med søgningen

Bolette

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 05-08-02 20:14

Hej,

Tak for idéen, det havde jeg slet ikke tænkt på. Jeg håber på det bedste.

Trine

Fra : Bettina

Dato : 06-08-02 08:54

Det kan jeg kun tilslutte mig. Har selv fundet verdens bedste hundepasser
ved at hænge en seddel op i den lokale Netto. (Hende får du altså ikke !)

Bettina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 10-08-02 10:34

Hej Trine

Trine Svenstrup <trine-svenstrup@mail.dk> skrev i en
> Hejsa,
>
> Jeg bor på Vesterbro i København og mangler på grund af nyt job en som vil
> komme og gå med min hund en gang i mellem.

Bare nysgerrig, har du fundet en hundelufter?

Bolette

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 15-08-02 16:36

Er du interesseret da?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-08-02 18:58

> Er du interesseret da?

Næææææ tak, jeg har min egen vovse at tage mig af, men jeg spurgte bare af
interesse, andet var der ikke i det.

Bolette

Fra : Tony Adams

Dato : 21-08-02 22:20

"Trine Svenstrup" <trine-svenstrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er du interesseret da?
>

> TRine
>
> "Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse

> vil

Bare af nysgerrighed: Hvad var det egentlig for en hund?