installering af redhat 7.3
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 04-08-02 21:06

Hvad gør jeg forkert når jeg installerer rh 7.3. mit problem er at det
skal installeres på en hpt370 controller hvor der i forvejen ligger en
win XP.

JEg kører installationen som normalt, inden partioneringen kommer den og
siger noget med /tmp/hdh og /tmp/hde (mener jeg) som den ikke kan læse.
Forsætter derefter ind i disk druid. Jeg beder boot loaderen om at blive
installeret på master boot record( tror jeg nok ) som den også selv
anbefaler. Det lyder også som om den installerer skidtet. sda skulle
partionen gerne hedde. Under windows kan jeg dog ikke se druid har lavet
nogen partioner og lilo kommer ikke frem under boot selvom jeg har bedt
den om at oprette den partion.

Nogen der har prøvet det før?

Hilsen Mikkel Bundgaard