OT. Att. Madsen
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-02 18:59

Greetings!

Madsen, kan jeg få dig til at svare på denne besked pr. email...?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 04-08-02 19:33

Hej NG

Hvader det for noget Fis Fis ?

Fra : Madsen

Dato : 04-08-02 19:47

Jesper G. Poulsen skrev:

> Madsen, kan jeg få dig til at svare på denne besked pr. email...?

Næ. Du kan skrive til min adresse hvis du har noget på hjertet som
ikke kommer gruppen ved. Den adresse jeg bruger her er fuld gyldig.

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-02 20:26

> Næ. Du kan skrive til min adresse hvis du har noget på hjertet som
> ikke kommer gruppen ved. Den adresse jeg bruger her er fuld gyldig.

Jeg finder kun en nospam-adresse...

Fra : Henning

Dato : 04-08-02 20:41

Måske virker den alligevel?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin Østerberg

Dato : 04-08-02 21:00

On Sun, 4 Aug 2002 21:25:56 +0200 skrev "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> .

>Jeg finder kun en nospam-adresse...

Ikke alt er hvad det ser ud til...

Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-02 21:16

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> wrote in message
> Ikke alt er hvad det ser ud til...

Det har jeg opdaget...

Fra : Janko (8382)

Dato : 04-08-02 20:32

On Sun, 4 Aug 2002 19:59:17 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Greetings!
>
>Madsen, kan jeg få dig til at svare på denne besked pr. email...?

Jaså... det er iorden for den store Poulsen at poste OT? Hvordan tror
du gruppen vil se ud hvis alle søgte efter efter nogle at maile med?
Hvis du søger venner så brug venligst dk.opslag.personlige ! Ellers
har ICQ en fun chatfunktion for dem der er ensomme og uden venner.
Mvh Heinrich