Online-spil og NAT ?
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 04-08-02 13:22

Min kæreste har fået smag for at spille online-spil, og dette giver
mig et lille problem.

Vi er begge bag en Cisco 677.

Spillet (DFLW) sørger selv for at forwarde trafikken (17478 UDP) til
hendes computer (10.0.0.4)

Det gør at jeg ikke kan spille samtidig, og hvis jeg efterfølgende
skal spille, skal jeg først ind og fjerne hendes nat-entry.

Er der ikke en måde hvorpå jeg kan forwarde UDP-trafikken på port
17478 til begge vores computere ? Eller skal man gøre noget helt andet
?

Ping (512 ICMP) giver det problem.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 04-08-02 13:25

Simon Walther-Larsen <waltherlarsen@msn.com> har med klæbrige fingre
ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Ping (512 ICMP) giver det problem.

Skal være :

Ping (512 ICMP) giver det samme problem.