itouch problem
Fra : Gearlezz

Dato : 04-08-02 13:57

Hejsa. Har just investeret i et Logitech itouch tastatur. Softwaren
rummer muligheden for, at man kan tildele ekstra-knapperne en
brugerdefineret menu, men når jeg så trykker på den, går den direkte
til et af menupunkterne (konkret en liste over websteder). Hvorfor
mon?

gearlezz

Fra : Madsen

Dato : 04-08-02 14:18

Gearlezz skrev:

> [...]
> brugerdefineret menu, men når jeg så trykker på den, går den direkte
> til et af menupunkterne (konkret en liste over websteder). Hvorfor

Skal du ikke definere hvad hver enkelt knap skal gøre via Itouch-
softwaren? Sådan virker det her i hvert tilfælde, men jeg har heller
ingen ekstra-knap, så vidt jeg lige kan se.

Madsen.

Fra : Darth_vader

Dato : 04-08-02 15:25

når du er på den side du vil tildele til den pågældende knap trykker du på
Ctrl+den knap som skal tildeles den pågældende side.......det står vist oxo
i hjælpen til softwaren......
mvh
henrik

Fra : Bachelor

Dato : 05-08-02 00:12

Gearlezz <gearlezz@ofir.dk> wrote in
news:dp8qkuk50soqld0chauitb2tvs985rsq7t@4ax.com:noget der ligner dette

> [...]
> brugerdefineret menu, men når jeg så trykker på den, går den direkte
> til et af menupunkterne (konkret en liste over websteder). Hvorfor

Har du overhovedet læst brugsanvisningen ? Selvfølgelig
åber den en side, det er jo meningen, du vælger så hvilken
via opsætningen.