emma II
Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 04-08-02 11:02

jeg vil høre om der er nogen der kender til Emma II
det er et program til Ericsson
jeg vil bare høre om i ved hvordan det virker.

--
Hilsen
Michael Adamsen

Fra : SteF

Dato : 11-08-02 23:21

Det virker ved at du henter de filer til at opdatere med oppe på deres
server i Sverige.

Hvis det ikke er en Cracked version så skal du have både Smartcard og
Hardlock til.

Så sætter du bare telefonen til det Flasher tool du har og så trykker du på
den lille sorte knap og så kører det automatisk.

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 12-08-02 23:24

Den er Cracked
hvor kan jeg hente filer til emma II henne i Sverige du må da godt sende en
link til på min mail og jeg takker

og det med Smartcard og Hardlock hvordan virker det
mail mig gerne for mere info

hilsen Michael