Mangler stsyem variablen $remote_user
Fra : Anders B Jørgensen

Dato : 03-08-02 21:35

Hej

Jeg har lavet tidligere lavet en php baseret site på linux.
Jeg er nu ved at lave en på windows XP. Hvis jeg skriver noget så simpelt
som:

<?php echo "$REMOTE_USER"; ?>

ligger filen i et bibliotek der er password beskyttet. Får jeg en fejl :
Notice: Undefined variable: REMOTE_USER in c:\.... \test.php on line 1

Er der en opsætning jeg har misset ?
Mvh
Anders

Fra : Tom Sommer

Dato : 03-08-02 22:41

"Anders B Jørgensen" <a.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ligger filen i et bibliotek der er password beskyttet. Får jeg en fejl :
> Notice: Undefined variable: REMOTE_USER in c:\.... \test.php on line 1

prøv med $_SERVER['REMOTE_USER']

--
* Tom Sommer
* http://www.tsn.dk | webmaster(a)tsn.dk