Prisen på en Cockerspaniel
Fra : Peter

Dato : 03-08-02 21:04

Vi er et par der vil spørge, hvormeget skal man give for en Cockerspaniel i
dag.

Peter

Fra : Mari

Dato : 03-08-02 23:43

"Peter" <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi er et par der vil spørge, hvormeget skal man give for en Cockerspaniel
> dag.

Der er individuel prissætning......... alt afhængig af hvor meget opdrætter
gør ud af sit opdræt - og forhåbentlig er den ikke for billig, så den købes
af mennesker, der kun har set dens blide øjne - og derfor bliver meget
overraskede
over, at det absolut er en hund, der vil selv..

Men giv det en tanke, at anskaffelsessummen kan afskrives over
hundens levetid - dvs. lineært med under 10% årligt.

Mari

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 05-08-02 09:06

Hej,

jeg gav 1500 kr for min for 2 år siden. Uden papirer vel at mærke.

Trine

Fra : Anja R.

Dato : 05-08-02 12:29

Hos de kenneler jeg har kendskab til ligger prisen for cockerhvalpe
(engelske) med DKK stambog på omkring de 6500 Kr.
Om der er forskel på prisen på de amerikanske og de engelske cockere
skal jeg ikke kunne sige.

Venlig hilsen
Anja R.

--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-08-02 09:04

Anja R. skrev i meddelelsen
<3d4e616a$0$87310$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>(engelske) med DKK stambog på omkring de 6500 Kr.
>Om der er forskel på prisen på de amerikanske og de engelske cockere

jeg gav i 1994 3.500 Kr. for en DKK Amerikaner Cocker

men fors. da det var jo ingen penge i forhold til dyrlæge udgifterne :-/

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post