Topp til Gary Loomis IMX 15'
Fra : Richard Erlandsen

Dato : 03-08-02 19:17

Dessverre knakk jeg i dag toppen på min kjære G.Loomis IMX 15' tohånds
fluestang. Kjøpt som byggesett for 8-9 år siden.

Er det noen der ute som har en topp eller kanskje kjenner noen som kan ha,
så er jeg _veldig_ interessert!

Stanga er gått ut av produksjon så jeg har ikke de store forhåpningene

vh Richard Erlandsen

Fra : John T. D

Dato : 03-08-02 19:27

Hallo.

Har du ei G.Loomis stang har du garanti(Livsvarig). Ta kontakt med Aktiv
Fritid som har agentuert på stangen.

J.T

Fra : Lars-Åke Carlsson

Dato : 03-08-02 20:05

"John T. D" <jdammen@chello.no> skrev i meddelandet
> Hallo.
>
> Har du ei G.Loomis stang har du garanti(Livsvarig). Ta kontakt med Aktiv
> [...]

Fanns livstids garanti verkligen för 8-9 år sedan??. och gäller det även
byggsatser?.

L-Å