linux og AHA2940
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 03-08-02 16:07

Hej
Hvof kan jeg ikke installe på overstående ???
Jeg har prøvet med en AHA2940W, og en AHA2940UW
Begge siger, at de ikke kan finde nogen diske i puteren
har prøvet med Red Hat og Mandrake.
Jeg kan godt få lov at boote på skiverne

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 04-08-02 11:21

[TR]Fido_linux wrote:
> [...]
> Begge siger, at de ikke kan finde nogen diske i puteren
> har prøvet med Red Hat og Mandrake.
> Jeg kan godt få lov at boote på skiverne

Sikkert fordi din kerne ikke har en driver til controlleren indlæst.
Det er gjort mange gange før så installationsvejledningen har beskrevet
hvordan.
Tjek også at scsi-controlleren ved hvilken disk den skal boote fra.

--
vh. Tonny
http://nixer.dk

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 04-08-02 13:27

den ved hvilken disk den sakl boote fra
Den indlæser oxo driveren til at starte med, og jeg får så lov til at vælge
sprog....
men så siger den at den ikke kan finde diske ellelr cdrom mere