Whiskas kattekalendere
Fra : Aragorn_DK

Dato : 03-08-02 15:03

Hej allesammen.

For en del år siden kunne man købe Whiskas reklamekalendere i Føtex - de var
en stor succes her hos os og blev brugt flittigt som gaver da vi er
kattetossede her i hytten.
Hvor kan man finde dem nu? Findes de stadig?
Venlig hilsen
Aragorn
,,,^..^,,,
--
______________________
http://www.furnituretiger.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 03-08-02 16:21

Hejsa
Du kan købe kalenderen på Whiskas hjemmeside, jeg tror nok at den koster
omkring 100 kr.
www.whiskas.dk

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Aragorn_DK

Dato : 03-08-02 16:41

Jamen mange tak Lene, det havde jeg *selvfølgelig* ikke lige tænkt på da!
*GGG*

Mange venlige hilsener fra mig.

Aragorn ,,,^..^,,,
-------------------

Fra : Jie

Dato : 03-08-02 17:11

> For en del år siden kunne man købe Whiskas reklamekalendere i Føtex -

Jeg har netop smidt en ud, da vi flyttede :/
Men jeg købte min hos en dyrehandel...Jeg købte
min i 2001, men om det blot var en kampagne vare, det aner jeg ikke :) Men
jeg ville nu gå i en dyrehandel, om ikke andet, så kan de sikkert skaffe
dem.

/Jie

Fra : Aragorn_DK

Dato : 03-08-02 19:03

Mmm jeg kigger på det - og helt OT: Jie - er du dén Jie fra DRs natchat???
Aragorn her!

Venlig hilsen Aragorn

Fra : Jie

Dato : 04-08-02 00:43

> Mmm jeg kigger på det - og helt OT: Jie - er du dén Jie fra DRs natchat???
> Aragorn her!

Jep, det er moi.
Man kan da heller ikke gemme sig ;) Hehe..
En nathilsen til dig, fra Fräckis og jeg ;)