Mandrake : Window manager går i stå
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 03-08-02 15:03

Hejsa igen...

Nu fik jeg endelig Mandrake 8.2 på min bærbare, og den startede også fint op
første gang, så kiggede jeg lidt
genstartede, og da den når til KDE skærmen hvor den initialiserer de
forskellige ting, gik den i stå ved

Jeg geninstallerede hele skidtet efter at have forsøgt at genstarte den.

Denne gang satte jeg opløsningen til 1280x1024 første gang havde jeg sat den
til 1400x1050.
Ingen af dem fyldte skærmen helt ud ? så jeg ændrede efter installationen i
Control Center opløsningen
til 1400x1050 igen, men nu laver den så samme nummer en gang til efter
genstart, nemlig at den stopper
ved "Loading the window manager"

Hvad gør jeg så ?

m v h