Skiftende billeder
Fra : BKK

Dato : 03-08-02 15:22

Håber en eller anden kan hjælpe.................

SØGES: Jeg vil gerne have at hver gang min hjemmeside åbnes skal
den skifte imellem 5 forskellige billeder tilfældigt!!!!
ALTSÅ jeg åbner min side og billede 1 vises, derefter går jeg ind
på min side igen og billede 3 vises osv. osv.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-02 16:52

http://javascript.internet.com/miscellaneous/random-image.html

Fra : BKK

Dato : 03-08-02 19:19

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> http://javascript.internet.com/miscellaneous/random-image.html
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Ja med hvordan kan jeg bestemme størrelse på billederne??????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-02 22:15

Sat, 3 Aug 2002 18:19:10 +0000 (UTC), skrev BKK
<saedan@e-mail.dk>:

>Ja med hvordan kan jeg bestemme størrelse på billederne?

Billeder har den størrelse de har, skal de være en anden
størrelse, så ændre det i et grafikprogram.

PS. Spar gerne på ! og ?