web cam go,xp?
Fra : MaRk

Dato : 03-08-02 14:40

Hej

Jeg kan ikke få mit webcam go til at virke under xp, eller rettere sagt der
står under enhedshåndtering at det funker korrekt, jeg kan bare ikke få
nogen program til at virke. Det medfølgende webcam go control vil slet ikke
lade sig installere

Nogen der har ebn løsning? Et program jeg kan bruge?

Mvh
MaRk

Og mit system:

Windows xp pro
ecs k7vza via kt 133
amd 800
geforce 3 ti-200
448 mb ram
seagate 40 gb.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 03-08-02 16:40

MaRk <x@x.dk> skrev:

> [...]
> control vil slet ikke lade sig installere
>
> Nogen der har ebn løsning? Et program jeg kan bruge?

Hejsa.

Du har selvfølgelig kigget på Creatives hjemmeside efter opdaterede drivere
og programmer til dit Webcam ?

Ellers kunne det måske være, at løsningen kunne findes på:
http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=50&OS=13

--
Med venlig hilsen / best regards
Henrik, Aalborg

Fra : MaRk

Dato : 03-08-02 16:50

"Henrik, Aalborg" <nospam_aalborg@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.
>
> Du har selvfølgelig kigget på Creatives hjemmeside efter opdaterede
drivere
> og programmer til dit Webcam ?

Ja, jeg har kiget på creatives erupæiske hjemme side, der kunne jeg ikke
engang finde webcam go....