Kører/Flyve/sejle Syge
Fra : thomas pedersen

Dato : 03-08-02 10:15

Jeg har alle 3 tinge men kører syg er næsten væk.
men når jeg flyver og sejler får jeg det meget dårlig.
er der nogle der kender nolge fiduser til hvad man kan gører ved det, EVT
piller eller noget andet.
håber der er nogle der kan hjælpe mig

hilsen Thomas

Fra : Kat

Dato : 03-08-02 13:59

"thomas pedersen" skrev:

> [...]
> men når jeg flyver og sejler får jeg det meget dårlig.
> er der nogle der kender nolge fiduser til hvad man kan gører ved

Jeg får det helt vildt dårligt, når jeg sejler!
Jeg har sidst forsøgt mig med ingefærtabeletter. Umiddelbart synes
jeg, at de virkede. De fjernede ikke min søsyge helt, men jeg havde
det klart bedre end tidligere.
--

/kat
---

Fra : Mikkel Krogh

Dato : 03-08-02 20:12

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men når jeg flyver og sejler får jeg det meget dårlig.
> er der nogle der kender nolge fiduser til hvad man kan gører ved det, EVT

På apoteket findes flere effektive lægemidler til brug ved transportsyge. Ex
Marzine, som både kan bruges til børn og voksne.'

Med venlig hilsen,

Mikkel Krogh

Fra : Kat

Dato : 03-08-02 21:34

"Mikkel Krogh" skrev:

> På apoteket findes flere effektive lægemidler til brug ved
transportsyge. Ex
> Marzine, som både kan bruges til børn og voksne.'

Man kunne vel godt her tilføje, at det er et antihistamin som kan
virke sløvende på brugeren - derfor er der advarselstrekant på
pakningen.
Dette er en ret vigtig information, hvis man skal dykke, selv køre
bilen, flyve flyet eller sejle båden.
--

/kat
---