e-mail ej aktiv i asp-side ?
Fra : dennis

Dato : 03-08-02 00:16

Jeg har lige lavet min første .asp side hvor jeg har min
e-mail adresse fra min database.mdb, som også fremkommer
på .asp siden.
Men, min e-mail adresse er ikke "aktiv" dvs. når man føre musen over
sker der ikke noget.

Jeg har taget udgangspunkt i html.dk's asp-lektion og bare tilføjet
e-mail i database samt rettet:

Response.Write rs("E-post-adresse") & "<br>"

Hvad er det jeg har gjort forkert ?

= = = =
Jeg har studeret CDONTS men jeg kan kun finde scripts til formmail.....

Dennis

Fra : Frank Thomsen

Dato : 03-08-02 00:48

prøv med
<%Response.Write "<a href=mailto:" & RS("E-post-adresse") & "> Mail Mig
</a>"%>

Fra : dennis

Dato : 06-08-02 21:08

Det virker, tak