GENSPLEJSEDE sandorm SÆLGES
Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 21:23

Gensplejsede Kinesiske Sandorm.

De vejer op til 40 gr. pr. stk. imod de Danske på ca. 6-8 gr. pr. stk.

Kæberne er udsædvanlige ! De udgør ca. 60 pct. af vægten og er velegnede til
"selvfangst" !

Disse orm skal ikke spiddes på krogen, men bindes PÅ krogen i deres ryghår.
Når en passende fisk nærmer sig vil denne orm klappe sine kæber om fisken,-
og IKKE slippe sit greb før hovedet brister (du har fået fisken ombord inden
da !)

1 stk. K.Orm kr. 40,-
3 stk. K.Orm. kr. 100,-
5 stk. K.Orm kr. 150,-

Sendes i køleboks til hele Danmark pr. efterkrav.

Send mig en mail.

Fra : fisherman@adr.dk

Dato : 02-08-02 22:50

On Fri, 2 Aug 2002 22:23:19 +0200, "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>og IKKE slippe sit greb før hovedet brister (du har fået fisken ombord inden
Det er da ikke noget, så har du ikke prøvet dem der fremstilles i
Japan, de er specielt velegnede til sild, hvis du sætter dem forlæns
på krogen er fisken røget når den kommer op, baglæns giver de saltsild
lige klar til at marinere!!!!

mvh Vandmanden

Fra : D-Fly

Dato : 03-08-02 17:05

fisherman@adr.dk wrote in

> [...]
> Japan, de er specielt velegnede til sild, hvis du sætter dem forlæns
> på krogen er fisken røget når den kommer op, baglæns giver de saltsild

så skulle i prøve canadiske kamp fisk klasse 12..
bare husk og købe 2 da de jæger i stimer..

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Henrik L.

Dato : 03-08-02 22:40

> så skulle i prøve canadiske kamp fisk klasse 12..
> bare husk at købe 2 da de jager i stimer..

ROFL

Henrik

Fra : LowLifeDK

Dato : 04-08-02 07:56

Prøvede dit tip af i går...

Det gik ikke så godt,- mine sandorm åd dem

Low