gode råd modtages
Fra : Peter Lærke

Dato : 02-08-02 17:52

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men jeg kan ikke finde andre

jeg har et problem der går på
jeg har købt en harddisk for 1½ år siden
den er gået istykker 4 gange alle gange er den blevet sendt til ibm og
derefter kommet en ny retur dette er jo fint
men hvormange gange skal man lade den ryge til ibm før de må
give pengene retur eller give en et andet produkt ?

Fra : C A

Dato : 02-08-02 17:58

Et godt råd kunne være, at du ikke skal poste samme indlæg 2 dage i træk -
det får man sjældent noget ud af...

C A

Fra : Peter Lærke

Dato : 02-08-02 21:46

måske skulle du ikke have så skide travlt med at kommentere andres fejl dit
hundehovde
jeg kunne ikke se mit eget indlæg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 23:28

> [...]

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter.
Det er jo ikke Jeopardy.

Fra : C A

Dato : 03-08-02 09:22

"Peter Lærke" <pln@pln.dk> skrev
> måske skulle du ikke have så skide travlt med at kommentere andres fejl
dit
> hundehovde
> jeg kunne ikke se mit eget indlæg

Det var skam ment som et godt råd... Læsere herinde gider ikke svare på
samme indlæg 2 dage i træk - og du har oven i købet postet dit indlæg 2
gange den første dag - altså _3_ gange i alt!!!

Og når du så over i købet svarer som du gør kan du være ret sikker på at du
ikke opnår det du ønsker.

Med venlig hilsen

C A

Fra : Peter Lærke

Dato : 03-08-02 13:54

Det er meget muligt du har den menning
men lad alligevel være med kommentere
andres fejl der er måske en grund til det blev postet flere gange ( altså
jeg kunne ikke se mit eget indlæg selvom den var sendt )
Peter Lærke