E-Vitaminer til gammel hest /beskæftigelse~
Fra : Becher

Dato : 16-02-01 16:12

Vi har en gammel pony som har svært ved at holde varmen selv om den har tyk
pels. Nu ved vi at mennesker der har problemer med blodomløbet kan spise
ekstra E-vitaminer. (jeg har selv prøvet det og det virker) Er der nogen der
ved om det også kunne virke på heste. Der er jo mange ting der går igen fra
mennesker til dyr ???

Derudover søger vi nogle gode råd vedr. vores unge hest. Den står sammen med
2 andre, - men savner beskæftigelse.

Hesten går meget på fold , får hø og halm på folden - MEN er meget legesyg
og savner beskæftigelse. Er der nogle der har erfaringer med unge heste der
kan komme med et godt råd ???

Hilsen Randi og Ella Becher

Fra : Camilla Reib

Dato : 22-02-01 21:16