Støbning af acryl
Fra : Kenneth

Dato : 02-08-02 12:21

Hej

Jeg har en lille metaldims, jeg skal have støbt ind i klar acryl eller noget
tilsvarende. Er der nogen, der har erfaring med det, der kan fortælle
hvordan man gør og hvor man kan købe materialerne??

Mvh

Kenneth Manby

Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 02-08-02 14:22

Jeg ville også meget gerne vide det samme
(bare til info, hvis folk nu skulle finde på at svare på mail)

Mvh
Nikolaj

Fra : H. P. Holm

Dato : 03-08-02 15:22

Kenneth skrev:

> Jeg har en lille metaldims, jeg skal have støbt ind i klar acryl eller noget
> tilsvarende. Er der nogen, der har erfaring med det, der kan fortælle
> hvordan man gør og hvor man kan købe materialerne??

Den nærmeste hobby-butik burde kunne klare det (en af dem med
modelfly, modeltog og lignende), ellers plejer der at komme et
link til Panduro Hobby på nettet: http://www.panduro-hobby.dk/
som har butikker over hele landet. Jeg kan ikke hjælpe med de
praktiske detaljer i støbning af acryl, men spørg i butikken.

--
Hans