spørgsmål!!!
Fra : Martin_P

Dato : 02-08-02 07:18

Hvad betyder dette:

   RS.Open SQL, DB, 3, 3

det jeg ikke ved er delen der hedder "DB, 3, 3"

Og hvad er forskellen på Execute og Open i rs delen?

Martin_P

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 02-08-02 09:03

> Hvad betyder dette:
>
>    RS.Open SQL, DB, 3, 3
>
> det jeg ikke ved er delen der hedder "DB, 3, 3"
>
> Og hvad er forskellen på Execute og Open i rs delen?
>
> Martin_P

Man kan lave et recordset på et par måder, den måde du nok kender er
Set rs = Conn.Execute(sql). Men hvis du skal give nogle lidt mere
specifikke rettigheder, så kan du bruge den metode vist ovenfor:
Set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
rs.Open SQL, DatabaseConnection, x, x. Her definerer x, x hvilke
rettigheder man har. F.eks kan du opdatere og lave nye rows med 1,3.
Eller læse fremad med 1,1.

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk