Extern usb2-case
Fra : Niels Svendsen

Dato : 02-08-02 00:52

Er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med externe kabinetter til
cd/harddiske? meget gerne til usb2, da det nok vil være kommende standart.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 02-08-02 06:10

Niels Svendsen <niels.svendsen@mail.dk> skrev:

> Er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med externe kabinetter
> til cd/harddiske? meget gerne til usb2, da det nok vil være kommende
> standart.

Hejsa.

Jeg har købt et ganske udmærket kabinet hos MM-Data i Aalborg.

Jeg har monteret en flytbar harddiskramme i kabinettet, så jeg nu kan skifte
en enkelt harddisk ud, uden jeg behøver genstarte maskinen.

Se evt. her:
http://www.mm-data.dk/catalog/product_info.php?cPath=1_23&products_id=421

--
Med venlig hilsen / best regards