Gæstebog, hvor?
Fra : Peter Andersen

Dato : 01-08-02 23:43

Er der ikke nogen der kan henvise til sådan en pre-made gæstebog i PHP og
mysql? jeg skal bare bruge et eller andet pænt simpelt noget... eller gerne
også noget der er i stil med Phorum, bare som gæstebog...

Kom med en masse link....

--
Venlig Hilsen
Peter Andersen

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-08-02 04:17

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> writes:

> [...]
> mysql? jeg skal bare bruge et eller andet pænt simpelt noget... eller gerne
> også noget der er i stil med Phorum, bare som gæstebog...

Webcafe.dk har en tutorial om hvordan du laver en simpel gæstebog, men
den er ikke pre-made:

<http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/>

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : JOL

Dato : 02-08-02 06:28

også noget der er i stil med Phorum, bare som gæstebog...

> Kom med en masse link....

http://www.proxy2.de/demo/guestbook/index.php

http://www.proxy2.de/scripts.php

NEMT at sætte op, og ekstremt brugervenligt !

Fra : Dulius

Dato : 04-08-02 21:05

jeg kan da hjælpe dig med at lave en hvis det er - tror jeg har
en liggende jeg lavede engang - det får du også selv bedst
træning ud af...

Dulius

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : rokkstein

Dato : 16-08-02 14:09

Hei. Jeg skriver på norsk men det går vel bra
Den beste gjesteboken ligger på raweb.net og heter rabook.

lykke til.

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-08-02 01:11

On Fri, 16 Aug 2002 13:08:51 GMT, rokkstein <krreks@start.no> enlightend everyone in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php with:
> Hei. Jeg skriver på norsk men det går vel bra
> Den beste gjesteboken ligger på raweb.net og heter rabook.

Den bedste? Hmmm... Er du sikker på, at den er det bedste valg i alle
tilfælde? Jeg er langt fra sikker. Kan den uden problemer arbejde sammen med
en eventuel user database fra et vilkårligt hjemmelavet system? Eller ville
den bedste gæstebog i det tilfælde ikke være at lave den selv?

Hvad der er bedst afhænger en del af situationen og hvad man skal bruge det
til.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564