PHP + Mysql + Apache
Fra : Kristian Skriver Jen~

Dato : 01-08-02 20:42

Jeg synes jeg har et lidt besynderligt problem:
Jeg har en maskine med Win2000,Apache,PHP og Mysql.
Apache kører fint
PHP kører fint
Mysql kører fint.
Men når jeg kalder et PHP-script på min http-server, som henter nogle
data fra Mysql, får jeg en fejl 500 (Internal server error). I error-
loggen står der: "Premature end of script headers: c:/php4/php.exe" og
ikke andet.
Det underlige er, at hvis jeg kører scriptet fra promten, får jeg
nøjagtig det resultat jeg gerne vil have.

Kan du hjælpe?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 01-08-02 22:03

On Thu, 01 Aug 2002 21:41:46 +0200, Kristian Skriver Jensen wrote:

> [...]
> data fra Mysql, får jeg en fejl 500 (Internal server error). I error-
> loggen står der: "Premature end of script headers: c:/php4/php.exe" og

Prøv at sætte doc_root i php.ini

--
Christian Jørgensen | It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk |

Fra : Allan Møller

Dato : 09-08-02 20:31

> Prøv at sætte doc_root i php.ini

Hvad skal doc_root være når man har flere virtual host ?

Allan