Tilde - update.
Fra : AEK

Dato : 01-08-02 20:16

Nyt herfra.

Dagen er igen gået med at sove. Af mad har hun fået dåsemad, samt få piller.
Det skulle serveres foran hende, for bevæge sig , var er by i Langbortistan.

Var i middags hos dyrlægen efter foder. Talte om Tilde. Jeg skulle tage
hendes temperatur, for at se, om der evt. skulle behandles med antibiotika.
Den var 38 grader, så alt ok.

Endelig lidt positivt. For ca. ½ time siden , gik hun på bakken ( 2. gang
siden , vi fik hende hjem i går morges ).
Derefter gik hun stille ind i den anden stue - de andre to rødder var
bedøvende ligeglade, de har nok med at klare varmen.....*S*
Hun ligger nu i sin radiatorseng og slapper. Oscar fik lettet numsen, han
skulle da hen og hilse. Der blev snust, så daffede han af - hun stinker jo
af dyrlæge !!!!...*G*

Det går langsomt fremad, men varmen gør det vel heller ikke nemmere for
musepigen.
Kæresten passer også godt på hende - dejligt, at man kan bruge kæresten til
noget.....*G*

Håber, at dagen i morgen vil vise endnu mere af min lille mus.

/ Anya.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Linda

Dato : 01-08-02 21:12

Hej Anya
Det er dejligt at hører at det går fremad, og det skal nok komme stille og
rolig.
Mvh
Linda og de 3 rolig spilopmager *S*

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-08-02 21:22

Hej Anya
Ja det er nok varmen sammen med efter-op. der gør
hende stille, selv Fnugger er gået fra turbo-gear til
2 gear, *GG* så varmen er altså godt for noget

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-08-02 21:44

In article <aic595$joh$1@sunsite.dk>, marianne hellemose
<hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> Hej Anya
> Ja det er nok varmen sammen med efter-op. der gør
> hende stille, selv Fnugger er gået fra turbo-gear til
> 2 gear, *GG* så varmen er altså godt for noget

Ja, her har vi også to sløve katte, der døser meget, spiser mindre,
drikker lidt mere end normalt...
Men den beskrivelse passer også meget godt på husets to-benede beboere
, her er pt. 29,5 grader, pyh!

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-08-02 22:07

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@macx.com> skrev i en meddelelse

> Ja, her har vi også to sløve katte, der døser meget, spiser mindre,
> drikker lidt mere end normalt...
> Men den beskrivelse passer også meget godt på husets to-benede beboere
> , her er pt. 29,5 grader, pyh!

Jeg synes, at mine mislinger er overraskende lidt påvirkede af varmen.
De har haft spist lidt mindre et par dage, men nu er appetiten tilbage

Jeg har brugt de sidste 2 dage på et større akitektonisk projekt - at
lave 6 forsatsruder med volierenet og myggenet, så vi kan have
vinduerne mere åbne. Resultat: Temperaturen i stuen er "helt nede" på
28,9 grader Men okay - der er væsentligt køligere f.eks i køkkenet,
hvor misserne ligger på rad og række i vindueskarmen og nyder
brisen Og hvis jeg kunne lagde jeg mig også derop......

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lars Dahl

Dato : 02-08-02 05:53

Helle Andersen <katte@mail.dk> skrev i
> [...]
> hvor misserne ligger på rad og række i vindueskarmen og nyder
> brisen Og hvis jeg kunne lagde jeg mig også derop......

Altså er næste projekt = Udbygning af vindueskarm?!?

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-08-02 07:30

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Altså er næste projekt = Udbygning af vindueskarm?!?

God idé

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-08-02 22:31

Pyh jeg bli'r helt nervøs ved at tænke på at det snart er Phumbas tur.

Men godt at det går fremad med Tilde. Giv hende lige et nus fra Bøv, han
sidder her på min skulder

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 01-08-02 22:33

Efter at have skrevet , har Tilde været på turne i hytten to gange.
Begge gange halen lige op i luften og gøren sig lækker for mig - skøøøøøønt,
MIN mus !

Tøsen ved ikke helt, hvilken pote hun skal placere sig på.....*G*
På den ene af rundturene fik hun lige vist Tilde, at hun godt ved, hvordan
man krummer ryg og får tyk hale.
Kæresten var der straks, for at passe på Tilde, hvis der blev prob.

Oscar tager det stille og roligt omkring Tilde - venter vel bare på, at hans
bokseveninde er klar til leg...*G*

/ Anya ( Som synes, at det er såååå skøøøøønt, at det går bedre ).
Og TAK for svar og råd.