Boomtown ADSL
Fra : BlackThorne

Dato : 01-08-02 20:30

Jeg har efterhånden læst om flere tilfredse kunder hos Boomtown ADSL.
Da jeg selv har Boomtown, og kører server på den forbindelse 24/7 kunne jeg
godt tænke mig at høre om folk der har haft gode / dårlige erfaringer med
forbindelsen...

Ikke forstået at jeg har tænkt mig at skifte, det må da osse være rart for
diverse TDC folk der læser denne gruppe af vide at det er et godt produkt.

Personligt har jeg haft en nededag som var en fejl fra TDC's side, det
drejede sig om en omlægning af de faste IP'er så mig og en kammerat's IP
var flyttet væk fra vores central. Han har TDC netexpress. Han brokkede sig
lidt mere højlydt end mig og fik sin IP igen, jeg fik en IP på sammen
range, og er egentlig meget tilfreds.

Med hensyn til downstream synes jeg at prisen er i orden, og med hensyn til
upstream kan jeg ikke komme i tanke om andre løsninger med samme pris.
Nu havde jeg heller ikke så meget valg da jeg oprettede, CC er ikke kommet
til byen endnu, Stofa kommer nok aldrig og Sonofon er nok osse usikkert.

Svar endelig med egne erfaringer.
Fra mig kun tilfredse miner ;)
Jacob Vinter Rasmussen

Fra : Henrik C

Dato : 03-08-02 14:42

Generelt er jeg tilfreds, men jeg oplevet næsten dagligt, at forbindelsen
'stryger' i 10-15 sekunder. Det kan godt være temmelig surt, når man er i
gang med Everquest eller DAoC at man pludselig mister forbindelsen til
serveren.

Det sjove er, at forbindelsen ALDRIG ryger, når vi bare surfer.

/Henrik

Fra : bjorn

Dato : 05-08-02 22:00

Har ikke haft nævneværdige problemer med min BoomTown,
det er også det samme produkt som en Netexpress, bare uden support. Da
supporten efter 14 dage koster 150 kr pr gang, og så tilføjet noget ekstra
muligheder for folk der spiller online og på boomtown caféer

/Bjørn