Tele2 adsl?
Fra : Thomas Olsen

Dato : 01-08-02 20:04

Dav

Er der nogen der har hørt fra tele2 vedr. adsl?

Det var jo annonceret at deres adsl skulle starte i dag. Man kan ikke se
noget på deres hjemmeside, og jeg har heller ikke fået noget at vide via
mail eller post.

Har I?

Mvh.

Thomas Olsen

Fra : OmmiZZ

Dato : 04-08-02 13:05

Nope....har tilmeldt mig deres testprog. for en måned siden....har ikke hørt
fra dem endnu....! Har lige rykket deres supp... så nu må vi se..!

Reg
OmmiZZ

Fra : Per K.

Dato : 05-08-02 08:54

"OmmiZZ" <ommizz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hørt
> fra dem endnu....! Har lige rykket deres supp... så nu må vi se..!

Har kørt med en 2Mbit hos dem i ca. 14 dage nu.
Meeen uden en del mails og telefon opkald havde jeg det nok ikke endu.
1. Sender den registrering ind jeg fik.
2. Nul svar i næsten 1 måned.
3. Mailer dem
4. Nul svar
5. Ringer til dem, ups de har smidt min reg væk. De registrerer mig på ny.
6. Nul svar i 3 uger.
7. Mailer dem og brokker mig over den dårlige behandling og siger at min
interesse for deres ADSL er væk.
8. Inde for 24 timer kommer der en mail: Vi beklager den ringe .........
Teknikker kigger forbi på den dato mellem kl 12 & 16.

Og nu har jeg haft ADSL i ca. 14 dage hos dem.

Venligst Per

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-08-02 18:23

thol@get2net.dk writes:
>Er der nogen der har hørt fra tele2 vedr. adsl?

Læs lidt tilbage i gruppen - der har været flere postings vedr. dette. Søg
evt. på www.groups.google.com

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-08-02 10:40

> Er der nogen der har hørt fra tele2 vedr. adsl?

Nej

> Det var jo annonceret at deres adsl skulle starte i dag. Man kan ikke se
> noget på deres hjemmeside, og jeg har heller ikke fået noget at vide via
> mail eller post.

Jeg ringede til dem, og fik svaret: Fra 17/8 ville de begynde at udsende
materialet.

Tynd kop te - Hvordan tror de at de kan skaffe kunder hvis de ikke kommer
med response!!

Per

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 05-08-02 10:44

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> writes:

> [...]
>materialet.

>Tynd kop te - Hvordan tror de at de kan skaffe kunder hvis de ikke kommer

Øhm, "den 17/8" er ikke et svar?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-08-02 10:58

> Øhm, "den 17/8" er ikke et svar?

Jo - men jeg registrerede mig 1. gg på deres hjemmeside i maj måned, og som
det fremgår af Per K's indlæg er dette ikke helt ualmindeligt.

Per