højtaler..
Fra : Ingo

Dato : 01-08-02 19:42

Hvis jeg skal ud og have mit et højtaler sæt... Hvad er så godt???

hygge og nyd varmen :)

Ingo

Fra : Moller

Dato : 01-08-02 19:52

"Ingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skal ud og have mit et højtaler sæt... Hvad er så godt???
>

> hygge og nyd varmen :)
>

> Ingo

Terratec 2100: Suveræn lyd til en lille penge. Og bare det at lade løfte
sub'en vidner om kvalitet og gods, masser af gods. Og dejlige satelitter.

Det var min mening, andre?

Mvh Moller

Fra : FeZ

Dato : 01-08-02 20:00

"Ingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skal ud og have mit et højtaler sæt... Hvad er så godt???

Prøv lige at kigge på tråden med stort set samme emne fra igår den 31.

--
FeZ

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-08-02 20:07

"Ingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skal ud og have mit et højtaler sæt... Hvad er så godt???
>

> hygge og nyd varmen :)
>

> Ingo

ALtec Lansing 621 2 stk sat 1 sub har ikke hørt noget bedre til den pris
koster 1199,00
eller
ALtec Lansing 641 4 sat 1 sub

ALtec Lansing får topkarakter i mange test

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-02 20:46

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote in message
> ALtec Lansing får topkarakter i mange test

Altec Lansing kan ikke klare sig mod seriøse højttalere...

Mine JBL (James B. Lansing) 4406 slår Altec Lansing til hver en tid...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Steffen

Dato : 01-08-02 20:38

http://www6.tomshardware.com/video/02q1/020325/index.html

--
Sincerly / Mvh.
Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.

Fra : Cacba

Dato : 01-08-02 21:42

Creative DTT 2200 (5,1).. du kan faa et sær med SB live 5,1 og det sæt

har det selv.. mega godt til film.. og genneralt mega godt..

Cacba Out.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 06:21

"Cacba" <cacba@cacba.dk> wrote in message
> Creative DTT 2200 (5,1).. du kan faa et sær med SB live 5,1 og det sæt
> har det selv.. mega godt til film.. og genneralt mega godt..

Hey... Du kan ikke få god lyd ud af en plastic-kasse, det lader sig
simpelthen ikke gøre.

Hvorfor et købe noget ordentligt når man er igang? Mange har en PC til knap
10000,- men vil ikke ofre mere end 500,- for et komplet surroundsæt.
Kvaliteten hænger altså ikke sammen. En Highend PC bør have et highend
lydsystem. Og highend lydsystemer kommer altså ikke fra Creative eller Altec
Lansing.

Smut i Bilka og køb et par Eltax-højttalere... De kan spille alle
PC-speakersæt sønder og sammen. Og Eltax'erne ligger i samme prisklasse.
Kombiner med en aflagt forstærker (den kan overi købet stå under monitoren).

Eltax-løsningen er ikke highend i hifi-forstand, men absolut highend set i
forhold til markedets udvalg af PC-speakere.

Fra : Cacba

Dato : 02-08-02 23:12

hov hov.. mit kostede 1887.. med lydkort (SB live 5,1)

og mine giver god lyd.. (subwoofer er træ og ikke plastic..)

Cacba Out..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 23:35

> hov hov.. mit kostede 1887.. med lydkort (SB live 5,1)

Mine kostede 2000,- for et sæt (brugt) og er ægte studiemonitorer (MDF og
valnød-finér).

Desuden kan jeg citerere rigtigt. Kan du?

Fra : Cacba

Dato : 03-08-02 17:01

hvis du siger hvad citere er saa kan jeg :)

Fra : anton

Dato : 03-08-02 17:13

På den anden side staver du som en brækket arm

Hvad betyder "citerere" - skulle der ikke have stået "citere"

*GGG*

Hilsen Anton

Fra : Cacba

Dato : 03-08-02 18:23

dunno.. jeg ved ikke hvad det er.. staver det bare som Jesper G. Poulsen
gør..

Cacba Out..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-08-02 21:20

"anton" <mail@NOSPAM.se> wrote in message
> Hvad betyder "citerere" - skulle der ikke have stået "citere"

Fejlen var min. Men det ændrer ikke ved hans bundcitater der strider imod
gældende praksis her på usenet.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-08-02 21:19

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html Læs det og følg det.

Fra : Ingo

Dato : 03-08-02 00:25

takker..

havde ikke set at der var et indlæg d. 31