Webcamera??
Fra : ibso

Dato : 01-08-02 19:39

Kan et webcamera tage optage levende billeder til PC´en eller skal man ud og
købe en videokamera.
Hvis ja, hvilken kvalitet er billederne så i??

Ib

Fra : Moller

Dato : 01-08-02 19:57

"ibso" <ibib@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> købe en videokamera.
> Hvis ja, hvilken kvalitet er billederne så i??

Øhh...efter min bedste overbevisning er et Webcam lig med levende billeder.
Og selv om dette ikke skulle være tilfældet, så finder du på bl.a.
Edbpriser. dk IKKE et Webcam der ikke kan tage levende billeder .

Jeg har et Logitech QuickCam Express. Lille sag, plastik, ikke noget at
prale af.... men med den rette belysning (=forfra(!)), så tager den rigtigt
udemærkede billeder, både levende og "faste". Og så kører det på USB'en.
Nemmere kan det ikke blive.
Og regn så med at dagens Webcams tager bedre billeder end mit, og det uden
at koste en bondegård (hva' pokker skal jeg også med en bondegård?).

Mvh Moller