Optisk mus går i 'standby'
Fra : KNL DtP

Dato : 01-08-02 19:06

Hej!

Jeg har en Logitech Cordless Mouseman Optical, som indtil for kort tid siden har
fungeret optimal. Herefter er den begyndt at gå i '"standby" efter blot 10 sek.
pause.

For at få den tilbage til normalt mode, skal man trykke på en af knapperne (det er
ikke nok at scroole eller bevæge den), hvilket et meget forstyrende for brugen af
musen.

Jeg har forsøgt med at skifte til helt nye batterier, flytte senderen, skifte kanal,
tjekket software for indstillingsmuligheder - uden held.

Før i tiden stod den og blinkede med den røde LED langt tid efter computeren var
slukket - det gør den ikke mere.

Nogen forslag?

MVH

Kristian

Fra : Lasse Thomassen

Dato : 01-08-02 21:37

Hmmmm. Kender en emd samme problem.
Hans problem har bare været siden han købte den.

Vi har også søgt længe efter en løsning dog uden held.

Mvh.

Lasse Thomassen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 02-08-02 07:52

> [...]
> brugen af
> >

> Hans problem har bare været siden han købte den.
>
> Vi har også søgt længe efter en løsning dog uden held.

Hejsa...

Har selv samme mus, dog uden problemer

Det virker på mig som en defekt i musen, så jeg tror det bliver
et garanti spørgsmål....

Den gør vel også det samme selv om 'putteren er slukket ???
Hvilket jo vil bevise at det ikke er hverken computer eller
modtager det er galt med...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Peter

Dato : 02-08-02 09:19

> Nogen forslag?

Har du prøvet med en ny version af mouseware? Logitech kommer forholdsvis
tit med nye versioner, hvilket gør dem der følger med cd forældet næsten
inden de er kommet i handlen.

mvh Peter