kan ikke åbne Link
Fra : Aage Pedersen

Dato : 01-08-02 17:44

Mit problem er at jeg ikke kan åbne alle link, nogle går det fint med
mens andre overhovedet ikke reagerer, mange af de link jeg ikke kan åbne
kan jeg komme på ved at højreklikke og kopiere genvej for derefter at sætte
ind på adresselinjen, mit styresystem er Windows XP Hvis nogen har en
løsning vil jeg være meget taknemmelig, hilsen Aage

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-02 18:57

Thu, 1 Aug 2002 18:43:55 +0200, skrev "Aage Pedersen"
<Fasan4@mail.tele.dk>:

>Mit problem er at jeg ikke kan åbne alle link, nogle går det fint med
>mens andre overhovedet ikke reagerer,

Hvis du har en firewall installeret skulle den kunne lave det i
visse tilfælde, hvis det f.eks. er meningen at linket skal åbne
som popupvindue.

Fra : Aage Pedersen

Dato : 01-08-02 19:51

> Hvis du har en firewall installeret skulle den kunne lave det i
> visse tilfælde, hvis det f.eks. er meningen at linket skal åbne
> som popupvindue.
Jeg har ingen firewall installeret.
Hilsen Aage

Fra : Peter

Dato : 01-08-02 21:22

Hej

Har haft det samme problem - her viste det sig, at Explorer ikke var sat som
default browser...

hilsen
Peter

Fra : Aage Pedersen

Dato : 02-08-02 05:27

> Har haft det samme problem - her viste det sig, at Explorer ikke var sat
som
> default browser...
>
> hilsen
> Peter
Vil du være venlig at forklare mig hvordan jeg løser det problem,
på forhånd tak hilsen Aage

Fra : Aage Pedersen

Dato : 02-08-02 05:32

> Har haft det samme problem - her viste det sig, at Explorer ikke var sat
som
> default browser...
>
> hilsen
> Peter

Hej Peter vil du være venlig at forklare mig hvordan jeg ordner dette
problem, på forhånd tak - hilsen Aage

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-02 16:47

Fri, 2 Aug 2002 06:32:17 +0200, skrev "Aage Pedersen"
<Fasan4@mail.tele.dk>:

>Hej Peter vil du være venlig at forklare mig hvordan jeg ordner dette
>problem, på forhånd tak

Funktioner => Internetindstillinger => Programmer => sæt et
flueben ved at IE skal kontrollere, at den er default browser.

Luk IE, er den ikke default browser, så kommer der en dialogboks
frem og spørger om den skal være det og så siger du ja.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : Aage Pedersen

Dato : 03-08-02 07:58

> flueben ved at IE skal kontrollere, at den er default browser.

Tak for forklaringen, har forsøgt men uden det hjalp på mit problem. Jeg
har ladet mig fortælle det måske skyldes en fejl ved min Win.XP CD-rom, kan
jeg uden risiko geninstallere med en anden Win.XP Cd-rom ?
Hilsen Aage