Calibra er blevet syg.....
Fra : Christina K

Dato : 01-08-02 09:43

Hejsa alle

Jeg går jo her og holder sommerferie og følger ikke så meget med i
gruppen hver dag. Meeen jeg skal da lige love for at der er aktivitet
herinde.

Calibra har fået en luftvejsinfektion og skal have pencilin, træls. De
andre to Askepot og Boogaloo skal også have pencilin, for det kan være
at de også er smittet. Det eneste man kan mærke på ham er at han er
hæs, han spiser og drikker fint og aktivitetsniveauet fejler ingenting.
Vi skulle jo have været afsted til udstilling i Flensborg lørdag, men
det bliver jo selvsagt ikke til noget. Nu håber jeg bare at han kan nå
at blive frisk til udstillingen i Ribe. Men det skal jeg selvfølgelig
snakke med dyrlægen om.

Misserne og jeg har ellers rigtig hygget her i sommervarmen, Boogaloo
har været ved at lære at gå i snor og Calibra har været med ude i haven
med snor. Han er rigtig nem at have i snor, så det kunne være dejlig
hvis Boogaloo kunne lære det samme. Askepot er desværre for sky til
sådan nogle julelege.

Fortsat god sommer til alle og god udstilling til dem der skal afsted.

Med venlig hilsen Christina og de "syge" misser

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-08-02 09:59

Stakkels Calibra, god bedring herfra! Trist at vi ikke ses i
Flensborg...

/Pernille (og de tre terrorister der i hvert fald ikke fejler noget som
helst!)

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-08-02 11:18

Hej Christina.

Hvor trist med Calibra
-Men godt at det ikke er værre, for du gav mig altså et chok med den
overskrift *fnys*

Det er selvfølgelig ærgeligt med Flensborg, for det var første gang, I
skulle udenlands ikke?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Christina K

Dato : 03-08-02 10:55

Katrine Nederby <katnederby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aidllg$j1p$1@sunsite.dk...
> [...]
> overskrift *fnys*
>
> Det er selvfølgelig ærgeligt med Flensborg, for det var første gang, I

Hej Katrine

Ja, jeg kan godt se at overskriften er lidt vild, men det er altså
brandærgerligt. Han skulle jo også have damebesøg og alt muligt her
snart. Pencillinen har hjulpet med det samme og han er ikke hæs mere. Vi
er glade for at vi fik det i opløbet inden han blev sløv. Nu skal han så
bare fortsætte med medicinen i et stykke tid.

Jo, det var vores første udstilling i udlandet og det var jo faktisk
lige nu at vi skulle have været dernede.... *snøft* Men sådan skulle det
ikke være.

Hygge Christina