Tilbehør til et MSI 645E Max2 ?
Fra : Lind

Dato : 31-07-02 23:19

Hej NG

Jeg overvejer kraftigt at bruge ovenstående
kort til en computer jeg skal samle.
Men det er et krav at der er USB 2.0 på kortet.
Jeg kan dog ikke blive klog på hvad der følger
med til det, eller om man skal købe portene
separat, og hvad de evt. villle koste ?

Er der nogen som kan fortælle mig det ?

På forhånd tak

Lind

Fra : Leony

Dato : 01-08-02 07:09

"Lind" <marlinmo@fjerndetteworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men det er et krav at der er USB 2.0 på kortet.
> Jeg kan dog ikke blive klog på hvad der følger
> med til det, eller om man skal købe portene

Ifølge denne anmeldelse af MSI 645E Max2-LRU SiS 645DX (går ud fra at det er
det rigtige board), så følger der USB 2.0 brackets med 4 porte:
http://www.sharkyextreme.com/hardware/motherboards/article.php/10703_1121091
__5

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lind

Dato : 01-08-02 08:26

Tak for svaret !!!

Ja, det er det rigtige board.
Det lader til at det følger med i pakken...