Reparation af Canon BJC-4550 printer?
Fra : Helle Biks

Dato : 31-07-02 22:27

Vores printer Canon BJC-4550 printer er gået i stykker.
Den er begyndt at lave gennemgående hvide striber på arket, når man printer.
Printeren er ca. 3 år gammel, og vi har brugt den utrolig meget, uden at vi
mener at have slidt den op.
Er der nogen, der har et bud på, hvad problemet kan være, og hvor man kan
henvende sig, hvis man vil have den repareret?

Mvh Helle

Fra : K E Nielsen

Dato : 01-08-02 02:17

Der sídder sikkert størknet blæk i printerhovedet.
Løsning nyt printerhoved.

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 01-08-02 08:34

> Der sídder sikkert størknet blæk i printerhovedet.
> Løsning nyt printerhoved.

I første omgang kan du prøve at rense printerhovedet, og udskrive et
dyssetestmønster... jeg ved ikke præcist hvordan man gør det på en
BJC-4550, men det står i den manual. Ellers vil et nyt printerhoved,
som skrevet før, løse problemet

Thomas

Fra : Helle Biks

Dato : 01-08-02 13:55

"Thomas Gulholm" <gt@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse

Ellers vil et nyt printerhoved,
> som skrevet før, løse problemet
>
> Thomas

Undskyld, hvis jeg spørger dumt. Printerhovedet, er det den man sætter
farvepatronerne i?

Helle

Fra : K E Nielsen

Dato : 02-08-02 12:19

> Undskyld, hvis jeg spørger dumt. Printerhovedet, er det den man sætter
> farvepatronerne i?

Ja

Fra : Helle Biks

Dato : 02-08-02 14:09

"Helle Biks" <virkerkunkort@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Gulholm" <gt@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ellers vil et nyt printerhoved,

Hej!
Og tusind tak for hjælpen. Det var lige præcis et nyt printerhoved, der
skulle til!
Helle