Bare et simpelt spørgsmål til gruppen!
Fra : Rico Rødby

Dato : 31-07-02 21:12

var det ikke på tide at folk snart stoppede med at :

Brokke sig over andre

Håne andre for fejl de har lavet (måske hjælpe dem istedet ?)

Genere hinanden med jeres priskrige (tag hvad i vil, og lad andre tage hvad
de vil)

- og så måske bare holde gruppen i gang, med nyttige svar til spørgsmål ?

-Bare mit eget lille forslag....

Mvh Rico

PS
- og nej, det er ikke fordi jeg tror jeg er bedre/smartere/sejere/ved mere
om unlocking end andre,
ganske simpelt bare fordi, der er ved at være mere junk i denne gruppe end
ting vi kan have gavn af
og gavne med

Fra : Runman

Dato : 31-07-02 21:19

HØRT -HØRT !!!
Der er også nogle lange tråde sommetider (find Jer en chat istedet for)
***RUNMAN***

Fra : Cassandra

Dato : 31-07-02 21:45

> HØRT -HØRT !!!
> Der er også nogle lange tråde sommetider (find Jer en chat istedet for)
Som om du skal bestemme det

Fra : Rico Rødby

Dato : 31-07-02 21:55

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAB!!

så er vi allerede igang igen... FLOT!!

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 22:09

Synes overhovedet ikke denne gruppe er slem!

"Rico Rødby" <newsgroup-email@[SPAM ME NOT]spirravip.dk> skrev i en
meddelelse news:ai9gak$29bp$1@news.cybercity.dk...

Fra : Suffo

Dato : 01-08-02 16:23

Jeg syntes bare man skal fortælle den person der har skrevet fejl, hvorhenne
han skal poste istedet for. Og længere er den ikke. Hvis man vil fortsætte
denne dsikussion, som faktisk disketeres en gang om måneden (mindst) i alle
grupper, så syntes jeg at i skulle futte over i news:dk.snak.snik der kan i
sikkert finde mange der er enige og der kan man heller ikke poste særlig
meget forkert.

Så FUT news:dk.snik.snak

/Suffo