Database i Visual C++ 6
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 31-07-02 20:35

Hej

Er der et eller andet sted på nettet hvor jeg kan læse hvordan man opretter
forbindelse, tilføjer data, retter data etc.

Jeg anvender en asscess db

Mvh

Klaus

Fra : Peer Jensen

Dato : 31-07-02 22:38

"Klaus Egebjerg" <klausegebjerg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et eller andet sted på nettet hvor jeg kan læse hvordan man
opretter
> forbindelse, tilføjer data, retter data etc.

Hvilket udviklingsværktøj anvender du? For VC++ vedkommende...

Prøv msdn.microsoft.com (eller hjælpen/MSDN til VC++) og søg på ADO, DAO
og/eller ODBC. Alternativ kan du finde noget på www.codeguru.com, fx
direct-SQL.

> Jeg anvender en asscess db

Hmm, den halter lidt når man taler SQL med den i forhold til en rigtig
relationel database som Oracle, Ingres, Informix, MS-SQL osv.

--
/Peer

It's not a bug... - it's a feature!