Elektrolytisk overfladebehandling ????
Fra : Steen Heide

Dato : 31-07-02 19:39

Er der nogen der kender adresser hvor man kan finde Teori vedrørende
elektrolytisk overflade behandling

Jeg ønsker både at kunne gå op og ned i spændingsrækken!

Samtidig ønsker jeg at kende noget til eloxcering

På forhånd tak

Steen Heide

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 31-07-02 21:52

Hej.

Nu er der jo en del elektrolytiske overfladebehandlinger, kan du
specificere?

/ZIGGE

Fra : Steen Heide

Dato : 01-08-02 05:47

> Nu er der jo en del elektrolytiske overfladebehandlinger, kan du
> specificere?

Jeg tænker specielt på:
Chromatisering af messing
Forsølvning af messing