hjælp til mandrak 9.0
Fra : kim hansen

Dato : 31-07-02 19:06

Hej

Jeg har installert Mandrake 9 Beta er ellers godt til freds den har mange
gode ting men jeg kan ikke køre mandrake kontrol center der sker ikke noget
jeg vil meget gerne ændre min opløsning til en støre er der en fil jeg kan
redigere i eller slette så jeg kan sætte min skræm op igen uden at køre det
hele ind igen.

MVH
Futte

Fra : XoDeus.lir.dk

Dato : 31-07-02 19:54

Så længe du kører en beta så er den stadig i udvikling, derfor beder jeg dig
i hvert fald vente til den færdige udgave kommer ud eller hente en tidligere
og stabil udgave af mandrake!

Fra : kim hansen

Dato : 31-07-02 20:30

XoDeus.lir.dk wrote:

> Så længe du kører en beta så er den stadig i udvikling, derfor beder jeg
> dig i hvert fald vente til den færdige udgave kommer ud eller hente en
> tidligere og stabil udgave af mandrake!

Ja det ved jeg godt jeg har 8.2 men jeg hentede et spil der kræver KDE 3 der
har jeg også hentet alle filerne men hvad for filer skal jeg installer der
i 90 er KDE 3 på dansk det er den ikke i 82 opgradert til KDE 3

MVH
Kim hansen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 31-07-02 20:00

kim hansen wrote:

> [...]
> jeg kan redigere i eller slette så jeg kan sætte min skræm op igen uden at

Prøv at køre Xconfigurator i en tekstkonsol (hvis den ikke er installeret,
ligger den formentlig på CD'erne). Alternativt kan du prøve at rette i
/etc/X11/XF86Config-4 (måske hedder den /etc/X11/CF86Config i stedet).

Vær iøvrigt varsom med installation af betaversioner - det er produkter, som
stort set er færdige, men formentlig endnu indeholder fejl.

/Rasmus

Just install Windows. It will crash once a day, and your hardware
will no longer be the poblem.