Hvad kan disse komponenter?
Fra : peter

Dato : 31-07-02 19:00

Jeg har ASP-hotel hos Cliche.dk, hvor bl.a. følgende komponenter er
tilgængelige. Men hvad kan de?

ASPhttp, ASPping, W3 sockets, Guid maker og Wait for.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-07-02 20:28

"peter" <p@et.er> wrote in message
> Jeg har ASP-hotel hos Cliche.dk, hvor bl.a. følgende komponenter er
> tilgængelige. Men hvad kan de?
>
> ASPhttp, ASPping, W3 sockets, Guid maker og Wait for.

ASPhttp - Hente dokumenter fra websteder
ASPping- Pinge server
W3 sockets - Domænetester
Guid maker - Oprette GUID (Global Unik IDentifier) fra ASP
Wait for - Timer så dit asp script sættes til at vente

- Peter Lykkegaard

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-07-02 21:15

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote
> W3 sockets - Domænetester

Nu er jeg jo lidt forelsket i W3 sockets så jeg tilføjer lige lidt til
listen:

Tilgå POP3, IMAP, SMTP, NNTP osv...

--
Jakob Andersen
http://www.stresscd.dk/ - Udnyt stress positivt

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 01-08-02 00:49

> Nu er jeg jo lidt forelsket i W3 sockets så jeg tilføjer lige lidt til
> listen:
>
> Tilgå POP3, IMAP, SMTP, NNTP osv...

Jeg elsker også W3 sockets, det er virkelig et fedt produkt som bare virker
:). Men jeg synes lige det skal siges at det ikke kan bruges til POP3, IMA
P, SMTP, NNTP osv "out-of-the-box". Du kan, hvis du laver dit eget script o
g følger RFC'erne godt bruges til disse funktioner. Men du skal altså først
lave dine egne scripts :).

Mvh Mark (Som nyder sit velfungerende NNTP modul som bruger W3 sockets :))
---
Postet via www.improve.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-07-02 22:52

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote
>
> Nu er jeg jo lidt forelsket i W3 sockets så jeg tilføjer lige lidt til
> listen:
>
> Tilgå POP3, IMAP, SMTP, NNTP osv...

Jeg smed bare ind hvad jeg kunne finde via Google på ca 5 minutter

- Peter