Konflikt 2 printere installeret på samme s~
Fra : ha

Dato : 31-07-02 19:07

Ved siden af min gamle HP Photosmart 1000 printer har jeg
lige anskaffet mig en Epson Stylous Photo 950.
Begge printere er tilsluttet via USB.
Mit problem er nu, at når jeg installerer Epson'en, så funker
det medfølgende program der aflæser tonerstanden ikke.
Derudover fungerer begge printere perfekt.
Det er nødvendigt for mig at få blæk-monitoren i Epson'en
til at virke, da der er hele 7 farvepatroner i den, og den blinker
bare med alarm om, at der skal skiftes en patron. Hvilken er
umuligt at sige, da skidtet ikke virker.
Epson kunne ikke hjælpe, - de siger det er HP's driver der
laver "kage" i den. Men det kan da ikke passe, at man ikke
kan have 2 printere installeret samtidig. HP har jeg ikke talt
med, da HP'en jo fungerer perfekt.
Jeg kører med nyeste drivere for begge printere.
Alle forslag modtages med kyshånd.

mvh
ha