bliver hun stresset?
Fra : Majer

Dato : 31-07-02 16:27

Hejsa.

Jeg var lige forbi vores dyrelæge i dag. Og han tilbød mig, at vi kunne
komme forbi med vores kommende killing, som flyter ind hos os d. 22. aug.,
for at få hende tjekket.
Han ville have at vi skulle gøre det samme dag som vi henter hende, så vi
ikke når at blive alt for glad for hende, hvis det nu viser sig at hun ikke
er 100 %. Og han ville tjekke hende gratis.

Umiddelbart er det da et godt tilbud, og det viser da også en interesse fra
hans side. Men jeg er da bange for at det stresser hende helt vildt. Først
at skulle køre i bil fra Smørum til Køge, og derefter en tur til dyrelægen.

Er der nogen der kan give mig et godt råd??

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 31-07-02 16:40

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han ville have at vi skulle gøre det samme dag som vi henter hende, så vi
> ikke når at blive alt for glad for hende, hvis det nu viser sig at hun

Er der nogen særlig grund til at formode, hun ikke er det?

> [...]
> hans side. Men jeg er da bange for at det stresser hende helt vildt. Først
> at skulle køre i bil fra Smørum til Køge, og derefter en tur til

Hvis det var mig, ville jeg lige lade den lille dame falde lidt til først

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Majer

Dato : 31-07-02 18:01

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen særlig grund til at formode, hun ikke er det?

Nej der er ikke nogen speciel grund til det. Jeg spurgte ham ang. pris på 2.
vaccine osv. Og fortalte at jeg ville prøve at udstille hende. Og jeg ved
ikke om han har draget nogle konklussioner ud fra det.

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 31-07-02 18:10

> [...]
> vaccine osv. Og fortalte at jeg ville prøve at udstille hende. Og jeg ved
> ikke om han har draget nogle konklussioner ud fra det.

Jeg tror bare, manden har villet være venlig, og hatten af for det, men jeg
tror, katten vil foretrække at vente ...

Niels Peter

Fra : Grit Wessel

Dato : 31-07-02 17:52

> [...]
> hans side. Men jeg er da bange for at det stresser hende helt vildt. Først
> at skulle køre i bil fra Smørum til Køge, og derefter en tur til

Hej Majer

Var det en killing, du havde hentet i en høstald eller lignende, ville jeg
nok også råde dig til at få den checket, men en killing fra en seriøs
opdrætter med få katte og kuld? Nej, der ville jeg ikke stresse hende med
det - jeg er sikker på, at hun har fået en god og sund opvækst - og skulle
der være problemer, vil Inas dyrlæge opdage det til
vaccinationen/sundhedschecket.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Majer

Dato : 31-07-02 18:05

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det - jeg er sikker på, at hun har fået en god og sund opvækst - og skulle
> der være problemer, vil Inas dyrlæge opdage det til

Jeg føler mig også 100 % tryg ved det Ina gør, for at Creamy får en god
start på livet. Og jeg ved at hun allerede har fået et sundhedscheck, hos
Ina's dyrelæge. Det fortalte jeg også min egen dyrlæge. Jeg tror bare at det
skal tagets som en venligt tilbud fra ham, og så ikke mere i det. Men jeg
vil jo nødigt stresse hende mere end højest nødvendigt, så jeg springer bare
hans tilbud over.

VH
--
Majer