Webcam el. andet til at tage billeder med.~
Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 31-07-02 12:13

Hej,

Kan nogen her anbefale et billigt webcam eller andet, til at tage nogenlunde
billeder med på computeren? Det behøver ikke være i super-duper opløsning,
MEN på den anden side heller ikke Lego opløsning.. Anyone?

--
Brian J. Nielsen
[ 1.4GHz · 60Gb · 512Mb · 12x10x32 · GeForce3 ]

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-07-02 13:46

"[ · B@CHFiRE · ]" <New-York@City.dk> wrote in message
> [...]
> billeder med på computeren? Det behøver ikke være i super-duper opløsning,
> MEN på den anden side heller ikke Lego opløsning.. Anyone?

Jeg vil sige HP PhotoSmart 215.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 31-07-02 17:10

Hej,

> Jeg vil sige HP PhotoSmart 215.

Okay, takker mange gange - det kigger jeg lige på.