Acer 10x4x32 (IDE) ?
Fra : WHaP

Dato : 31-07-02 12:09

hej hej

jeg har et Acer drev som ikke gidder mere, problemet er at når jeg smider en
cd i drevet smider den cd-skuffen ud 2 gange og så ind igen og vil så ikke
læse cd´en. noget der har har samme problem.

Det skal lige nævnes jeg havde været ude ved en af mine venner, for at game
lidt og havde glemt at tage cd´en ud af brænderen. så da jeg kørte hjem og
ville brænde en cd gad den så ikke. kan dette have noget at betyde?

har væet inde på Acer´s hjemme side for at se om der var nogen flashupdate
men de havde kun flash til 1 flashupdate til 40speed drev [ret dårligt af
dem]

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-07-02 13:45

"WHaP" <whao@sol.dk> wrote in message
> jeg har et Acer drev som ikke gidder mere, problemet er at når jeg smider
en
> cd i drevet smider den cd-skuffen ud 2 gange og så ind igen og vil så ikke

Har du prøvet i news:dk.edb.hardware.drev.cdrom ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen