Usb Netvært
Fra : Jacob

Dato : 31-07-02 10:50

Hej
Jeg ville lige høre hvad hastigheden er på et sådant netværk !!
Jeg copyer mange data mellem mange forskellige computere og
støder sommetider på nogle pcer der ikke er netkort i og skal derfor
montere netkort i.
Hvis det så kunne lade sig gøre med usb med en rigmelig hastighed
ville det være fint

Jacob

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 31-07-02 11:25

"Jacob" <JapJap@everyday.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> montere netkort i.
> Hvis det så kunne lade sig gøre med usb med en rigmelig hastighed

De løsninger jeg har set fra bla. MSI kører 11mbit med en faktisk
maksoverførsel på ca 8,5 mbit.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Morten Christiansen

Dato : 01-08-02 11:22

Jeg har set hos Merlin et lille USB-stik hvor man kobler sit netstik i den
anden ende og så sidder du i netværk, de lover 11 Mbit, men jeg stiller mig
tvivlende, det er nok ikke på mere en 5-8 Mbit.

Morten Christiansen