SMS & Tagwall/chat
Fra : 4ZaKeN

Dato : 31-07-02 10:33

Hej allesammen... Jeg har et kæmpe problem!!! Jeg har lige lært
HTML & MEGET lidt ASP, men jeg kan ikke finde ud af, at lave mig
en sms afsender (som virker!!!) og en tagwall!! Jeg ku godt tænke
mig en afsender der bare kan sende til nogen, men det vigtigste
er min TAGWALL!!! Hvordan laver jeg sådan en?? Jeg har læst en
masse om det, men fatter minus!!!! Kan nogen hjælpe mig???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 11:30

> [...]
> er min TAGWALL!!! Hvordan laver jeg sådan en?? Jeg har læst en
> masse om det, men fatter minus!!!! Kan nogen hjælpe mig???

Læs venligst http://www.usenet.dk/netikette/

Mvh Mark

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-07-02 11:37

Mark S. Rasmussen wrote:
> Læs venligst http://www.usenet.dk/netikette/

Hvorfor? At smide et link til netikketen uden at forklare hvorfor er ikke
god kotume. Måske skal du selv lige surfe en tur omkring:

<http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvordan.html>

--
Jakob Andersen
http://www.stresscd.dk - Udnyt stress positivt

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 18:15

> Hvorfor? At smide et link til netikketen uden at forklare hvorfor er ikke
> god kotume. Måske skal du selv lige surfe en tur omkring:

Jeg smed så kort et svar fordi jeg blev irriteret over at "4zaken" for ikke
mindre end 4-5 dage siden sendte det precist samme indlæg, hvor jeg med et
smil sagde at han skulle spare lidt på udråbstegnende. Nu poster han det
samme spørgsmål igen, hvilket jeg ikke synes er acceptabelt. Men du har ret,
jeg burde have givet en grund.

Mvh Mark

Fra : SumSum

Dato : 31-07-02 14:34

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Læs venligst http://www.usenet.dk/netikette/

Bortset fra ordet venligst er det nok det mest uforskammede svar jeg nogen
sinde er stødt på.

Med venlig hilsen
SumSum

---

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 18:16

> Bortset fra ordet venligst er det nok det mest uforskammede svar jeg nogen
> sinde er stødt på.

Well, se mit svar til Jakob Andersen.

Mvh Mark

Fra : SumSum

Dato : 31-07-02 19:48

> Well, se mit svar til Jakob Andersen.

Det har jeg skam lige læst

Jeg selv tænder helt af over folk der skriver "my bad", men har hidtil holdt
det for mig selv, da jeg prøver at leve med at alle folk er forskellige og
at ikke alle skriver efter de samme retskrivningsregler, som jeg selv lærte
i skolen.

Hilsen
SumSum

---

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-07-02 11:41

4ZaKeN wrote:
> Jeg har et kæmpe problem!!!

Uhada, det lyder ikke så godt.

> Jeg har lige lært HTML & MEGET lidt ASP,
> men jeg kan ikke finde ud af, at lave mig
> en sms afsender (som virker!!!)

At lave en SMS-Afsender er ikke så let som det har været dette skyldes at
teleselskaberne har lukket for muligheden for at sende sms via email. Derfor
skal man nu bruge en SMSGateway og dermed skal du betale SMS takst hvergang
din SMS-sender bruges.

> og en tagwall!!

Har du prøvet at gå igang eller evt. hente en eksisterende tagwall for at se
hvordan den hænger sammen?

PS: Der er ingen grund til at skrive udråbstegn efter ale dine sætninger.

Fra : Hintzmann

Dato : 31-07-02 12:10

> PS: Der er ingen grund til at skrive udråbstegn efter ale dine sætninger.

Det har 4ZaKen allerede fået at vide en gang den 26-07-2002 11:43 i
indslaget "Re: SMS afsender og TAGWALL!!! HELP PLZ", men han forstod det
åbentbart ikke :(

Fra : 4ZaKeN

Dato : 02-08-02 12:13

Hvorfor har I noget imod udråbstegn??? TAK til dig Jakob, fordi du som den
ENESTE har hjulpet mig bare en smule. Jeg har prøvet at downe nogle, men de er
i ASP og det er jeg ik 100 i endnu!! Men måske ku jeg finde nogen i noget PHP,
for det virker lettere end ASP! Kan du hjælpe?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-08-02 12:20

4ZaKeN wrote:
> [...]
> nogle, men de er i ASP og det er jeg ik 100 i endnu!! Men måske ku
> jeg finde nogen i noget PHP, for det virker lettere end ASP! Kan du

Hvis det er PHP du vil have hjælp til så prøv at spørge
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php de er lidt skrappere til PHP
end os her i ASP-gruppen

--
Jakob Andersen