Ang. Hvad er forskellen.
Fra : SonofonoS

Dato : 31-07-02 10:52

Hej igen

Mit MB er et Asus a7v133 og der står i manualen følgende:

Single-sided DIMMs come in 16, 32, 64, 128 and 256mb;
double-sided come in 32, 64, 128, 256 and 512mb.

Det står under afsnittet: General DIMM Notes.

Jeg vil da gå ud fra at når der ikke specifikt står at man ikke kan bruge
double-sided så kan man godt? Eller skal jeg lige tjekke Asus' hjemmeside?

SonofonoS

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 31-07-02 13:11

"SonofonoS" <SonofonoS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> double-sided så kan man godt? Eller skal jeg lige tjekke Asus' hjemmeside?

Jeg har haft et board som dit, og det kan godt kære med doublesided

Fra : Cacba

Dato : 31-07-02 18:48

du kan faa dubleside og singleside ram.. hvad forskellen er ved jeg ikke..
kan ikke se noget paa de ram jeg har.. har begge slags.. men dubbleside er
billigere

Cacba Out