En del varme problemer.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 31-07-02 10:27

Hej gruppe.

Efter at jeg har sat to papst blæser i er temperaturen på cpu'en faldet fra
61 grader til 55 hvor pc'en arbejder på det højeste er det hvad man kan
forvente af de to Papst blæsere? Papst 12 db. 80 mm. 19 cf.

Mvh. Lars.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-07-02 10:36

> [...]
> 61 grader til 55 hvor pc'en arbejder på det højeste er det hvad man kan
> forvente af de to Papst blæsere? Papst 12 db. 80 mm. 19 cf.

Tja, men er det ikke også godt nok?

/Kenneth

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 31-07-02 10:44

Jo synes måske bare de skulle ligger lidt lavere.

Mvh. Lars.

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d47af7c$0$17800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : HB

Dato : 31-07-02 14:21

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jo synes måske bare de skulle ligger lidt lavere.

Jeg synes at det er en ganske pæn temperaturnedsættelse du har fået - det
svarer i hvert fald til hvad jeg ville forvente af de to blæsere, og så skal
du også huske at det er varmt i øjeblikket. Min kabinet temperatur er steget
7-8 grader her i sommervarmen.

Henrik