Computer Katte
Fra : 4

Dato : 16-02-01 08:13

Som alle andre her i nyhedsgruppen er jeg helt pjattet med Katte.

Jeg har en demo-version af Catz på min computer, og vil gerne have den fulde
version.

Er der nogen der ved hvor (i danmark) denne kan købes ?

K.H.

Sanne

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 16-02-01 12:43

Hej Sanne !!

Jeg ved ikke hvor og om man kan købe det i DK ?? Men jeg købte mit i USA
på nettet ) Jeg har set på den engelske Amazon, der har det catz3 til ca
10£ ( www.amazon.co.uk ) og du kan sikkert finde den mange andre steder..
Jeg købte både catz3 og dogz3 samlet, så mine dyr kan lege sammen ... jeg
har også fået "avlet" killinger frem.. men shhhh... jeg snød, og downloadede
et "forelsket" par.. Jeg har også downloadet andre "racer" så jeg har både
grise og rensdyr.. ha ha ... Til mit forsvar vil jeg lige sige jeg købte
programmerne i sommerferien.. jeg bruger ikke så meget tid i øjeblikket...
Men lige når man har fået det, er det altså MÆGTIG skægt !!!!

Måske kan du finde programmet i en eller anden forretning - men det er ikke
sikkert ??

Knus fra Pia

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

4 <sanne321@worldonline.dk> skrev i en

Fra : Sofie Hansen

Dato : 16-02-01 15:39

Jeg har købt catz i en fona for et par år siden ..ville egentligt godt have
dogz også, men har ikke kunnet finde det

hilsen
Sofie