[.NET] Serverkontroller er ikke gyldige
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 00:35

Hej alle.

Kan det virkelig passe at de serverkontroller jeg bruger med .NET
ikke laver valid kode ifølge W3C. Både mit form tag (runat="server") har en
ikke-korrekt id (starter med "_") og der er et par steder hvor mine elementer
får en language attribut (som de ikke har), hvilket alt sammen resulterer i at mine sider ikke kan valideres.

Hvad sker der??

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk - din guide til webudvikling.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-07-02 07:01

"Mark S. Rasmussen" <mark@improve.dk> wrote
> Kan det virkelig passe at de serverkontroller jeg bruger med .NET
> ikke laver valid kode ifølge W3C.

..NET lever ikke om til de nyeste HTML standarder, så simpelt kan det siges.

--
Jakob Andersen
http://www.stresscd.dk/ - Udnyt stress positivt

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 31-07-02 07:22

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> "Mark S. Rasmussen" <mark@improve.dk> wrote
>
> .NET lever ikke om til de nyeste HTML standarder, så simpelt kan det
siges.

Rystende, omend ikke overraskende.

/Tobias

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-07-02 07:38

Tobias Hinnerup wrote:
> Rystende, omend ikke overraskende.

Men kan let laves til det, f.eks. har jeg efterhånden oversat mange af
servercontrollerne til mine egne versioner som lever op til XHTML 1.1

--
Jakob Andersen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 10:17

> ..NET lever ikke om til de nyeste HTML standarder, så simpelt kan det sig
es.

Yderst skuffende at høre :(

Mvh Mark
---